je bent er helemaal klaar voor! je kunt altijd naar jouw account gaan om je voorkeuren te wijzigen en om je x-tra voordelen te bekijken.
Wat biedt de terStal voordeelpas jou?
Je spaart voor alle aankopen die je online en in onze 220 winkels doet. Je gespaarde punten kun je omzetten in persoonlijke kortingsvouchers, welke je op elk gewenst moment kunt inwisselen voor korting. Je ontvangt persoonlijke cadeautjes en exclusieve kortingen. Daarnaast krijg je eerder toegang tot onze (pre)sale en nieuwe collecties. Ook ontvang je twee keer per jaar gratis verzending. Als member ben jij altijd als eerste op de hoogte van onze nieuwste collecties, toffe acties en exclusieve aanbiedingen in onze 220 winkels en op www.terstal.nl. Kortom, voordelen voor het hele gezin!
Achteraf betalen in één van onze 220 winkels
Met de terStal voordeelpas kun jij nu ook gebruikmaken van de optie om achteraf te betalen tijdens het winkelen in één van onze 220 winkels. Met Riverty shop jij jouw favoriete terStal items nu nog gemakkelijker. Geen gedoe in de winkel, gemakkelijk in je woonkamer passen. En met deze optie behoud je het overzicht over jouw financiën. Klik hier voor meer informatie.
Algemene bepalingen voor members
Op deze pagina vind je alle algemene bepalingen voor onze members.
Hoe kan ik punten sparen?
Bij iedere besteding van € 1.- in één van de 220 terStal-winkels en bij online-bestellingen (webshop) ontvang je 1 punt.
Hoe kan ik extra punten sparen?
Er zijn diverse spaaracties voor members om extra punten te ontvangen.
Wat is de waarde van een punt?
Elk punt heeft een waarde van € 0.04. Je ontvangt vouchers op basis van je gespaarde punten. Dit kan dus op elk moment plaatsvinden.
Hoe lang zijn mijn punten geldig?
Je behoudt je punten altijd. Deze komen niet te vervallen.
Waar vind ik mijn puntensaldo?
Je kunt je puntensaldo altijd terugvinden in je account als je inlogt.
Wanneer ontvang ik een voucher?
Je kunt je eerste voucher ontvangen bij een puntensaldo van 125 punten (€ 5.-). Je kunt ervoor kiezen om deze voucher te activeren of door te sparen naar een hoger voucherbedrag. Naast een voucher van € 5.- kun je ook doorsparen naar vouchers met een waarde van € 10.- (250 punten) of € 15.- (350 punten), afhankelijk van de keuzes die je maakt. Er kunnen meerdere punten tegelijk ingewisseld worden voor meerdere vouchers, maar je kunt maar maximaal 1 voucher per aankoop inzetten. Je vouchers zijn zowel online als in één van onze 220 winkels te besteden.
Welke vouchers zijn er allemaal?
Naast puntenvouchers zoals omschreven bij de FAQ ‘wanneer ontvang ik een voucher’, worden er ook andere kortingsvouchers beschikbaar in je account. Denk bijvoorbeeld aan een 10% kortingsvoucher op je volgende aankoop. Er zit een verschil in puntenvouchers en kortingsvouchers. De puntenvouchers moeten namelijk door jou zelf worden geactiveerd. De kortingsvouchers zijn automatisch beschikbaar in je account en deze hoef je niet zelf te activeren.
Hoe kan ik mijn voucher activeren en gebruiken?
De vouchers kunnen worden ingeleverd bij een minimaal bestedingsbedrag van € 25.-. De puntenvouchers zijn één maand geldig nadat de vouchers door jou is geactiveerd. Daarnaast kan je maximaal 1 voucher per aankoop inzetten. De punten worden berekend over het aankoopbedrag waar de korting al vanaf is. De voucher wordt dus niet meegerekend. Hieronder wordt stapsgewijs toegelicht hoe jij je voucher kan gebruiken:
Online inleveren:
1. Log in op onze website en ga in je account naar ‘mijn vouchers’.
2. Klik op één van de vouchers en kies ‘voucher activeren’. Bij een puntenvoucher klik je eerst op ‘wissel mijn punten in’ en daarna op ‘voucher activeren’.
3. Je voucher wordt toegevoegd aan je winkelmand en je kunt je aankoop afronden.
Je kunt je voucher ook in je winkelmandje aanklikken. Daarvoor moet je wel eerst even je puntenvoucher inwisselen voor punten in je account.
Winkel inleveren:
1. Ga naar de kassa en geef aan dat je graag je beschikbare voucher wilt inleveren.
2. De winkelmedewerker zoekt je gegevens op in het systeem en kan zien welke voucher(s) er voor je klaarstaan.
3. De beschikbare voucher wordt voor je geselecteerd voordat je je ‘betaling’ bij de kassa gaat doen.
4. De korting wordt berekend en je aankoop is afgerond.
Hoe kan ik mijn beschikbare vouchers inzien?
Ga in je account links naar ‘mijn vouchers’. Hier vind je het overzicht met jouw vouchers en kan je zien welke je kan inleveren. Je kunt meteen zien welke vouchers je kunt activeren in ruil voor punten. Bij deze vouchers moet je namelijk nog kiezen voor ‘wissel mijn punten in’.
Hoelang is mijn voucher geldig?
Dit staat vermeld bij de desbetreffende voucher in je account. De vouchers zijn niet geldig tijdens grote kortingsacties, waaronder VKK, shopping weekend en de SALE periode. Er kan maximaal 1 voucher per aankoop worden ingezet.
Wat als ik mijn voucher heb ingezet, maar mijn artikelen retourneer?
Als je je artikelen retourneert, is het niet mogelijk om de waarde van je voucher weer terug te krijgen.
Wat als ik per ongeluk mijn voucher heb geactiveerd, maar deze niet wil gebruiken?
Op het moment dat je je voucher actief hebt gemaakt, kun je deze niet meer deactiveren. De geldigheid van de voucher gaat lopen zodra je je voucher op actief hebt gezet. De vouchers die je niet zelf hoeft te activeren hebben een eigen geldigheid. Dit staat bij de voucher vermeld.
Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?
De gegevens die terStal Textiel BV verzamelt als member van terStal worden opgeslagen in de terStal databank. Deze databank wordt beheerd door terStal Textiel BV. De gegevens uit de terStal databank worden vertrouwelijk behandeld. Door member te worden, geef je terStal toestemming voor het gebruik van je transactie- en persoonsgegevens. Om jou als klant beter te leren kennen en om in te spelen op jouw wensen en behoeften, kan terStal je transactie- en persoonsgegevens gebruiken voor analysemogelijkheden en deze combineren met andere databanken welke terStal beheert. Wijzigingen in gegevens van members kunnen schriftelijk worden doorgegeven aan: [email protected].
Ik wil geen member meer zijn van terStal, hoe meld ik mij af?
Je kunt je deelname als member van terStal beëindigen door terStal Familiemode hiervan op de hoogte te stellen. Je kunt dit kenbaar maken in de terStal-winkels of door een e-mail te sturen naar de klantenservice ([email protected]). Je gegevens worden dan uit de databank verwijderd en je wordt uit het systeem verwijderd.
Algemene bepalingen voor members
Op deze pagina vind je alle algemene bepalingen voor onze members.